About Me

simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Thursday, December 27, 2012

Dekan

Sejak aku masuk form 4 ke MRSM kuching, aku baru tahu sistem pointer di mana aku agak pelik kenapa maksimum pointer adalah 4.0!

kenapa tak 10?
kenapa tak 84?
kenapa mesti 4.0?

Jadi secara jujurnya aku konfess di sini aku sangat-sangatlah mengimpikan pointer 4.0 tersebut tapi tak pernah dapat sampai sekarang. hahaha mimpi jelah. 3 pun susah nak dapat, berangan pulak mamat yang sedang tulis blog masa tengah  solve soalan engineering maths 3 ni nak dapat 4.

aku pun tak faham kenapa aku ni lebih kepada berjuang untuk 'stay fokus buat revision' daripada 'stay focus solve soalan'. senang gila nak distracted. banyak sangat setan kot daam bilik ni! (aku duduk bilik single)

tapi di sebalik semua ini aku berharap sem ni aku dapat dean's list lepas dah drop gila sem lepas. semuanya sebab main bola. bukan aku salahkan bola. aku salahkan masa yang tak betul untuk kami pergi bermain bola nun jauh di utara, Universiti Utara malaysiaq baq hang! 2minggu lagi nak study week boleh pulak melencong ke sana. berapa banyak lecture miss awak pikir sendirilah ok? malu saya nak cakap.

doakan kejayaan kita bersama!

@farabiie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...