About Me

simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Tuesday, December 25, 2012

blog > twitter?

Kadang-kadang aku rasa menyesal sebab dari awal lagi tak protect account twitter tu. Tapi susah jugak, semua yang kita buat orang kata salah. Protect tweet nanti dikata artis lah, baik tak payah buat twitter lah. Hasilnya sekarang ramai sangat orang follow aku (sila muntah) sampai nak tweet jujur pun semua orang nak terasa. oh come on!

Tapi takpela. sekarang apa-apa aku nak komplen aku akan blog balik. At least ada la orang baca  dan tak terasa kan? Orang yang kat blog ni aku yakin semuanya berfikiran matang dan cool mungkin. haha.

sekarang tengah study week so memang banyak masa termenung daripada study sampai aku pun boleh terfikir nak blogging balik. perghh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...