About Me

simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Sunday, May 9, 2010

sembilanmeiduaribusepuluh.


haa..

towk la lalink2 aku kat rumah...

suma kacak2 ho.. hahaha

hari tok ari yg special bagi cdak..

MAK AKU..

mestila hari tok special..

sebab aritok hari ibu..

SELAMAT HARI IBU MAK..

AKU SYG MAK.. (eboh eran aku pakai "aku".. dah biasa.. hehe)
mak aku pake baju papel ya..

nya paling terer belagu dalam umah mekorang..

haha..

pasya baju oren..

kak along/ kak zana.........

aku xtauk mok padah apahal..

malu aku...

haiyaaaa..

haha...

nya dalam langkah pertama menukar status aku jadi 'pak su'.. wakakaka..

sapa nya paham, pahamla..

sik2 kau seh..
hahha



n then last but not leaasst..

kak ida..

baju hijau..

the kontotest..
hee..

selamat ari jadi kak..

ke 17.. hahaha

27 la..

ku asa ny single..

sapa mok, leh mbak rombongan..


rajin doe..
hehe

pande masak gik ya..

:)))

with lots of luvs... aby.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...