About Me

simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Sunday, June 19, 2011

the new myvi

semalam lepas mandi aku lepak kat ruang tamu. macam biasa la, membuang masa dengan online. lepas tu aku terpandang la dekat katalog kat sebelah laptop aku. "The New Myvi". perghh. nang kacak bak kata orang sarawak. paling aku suka sebab dia kaler purple. kaler favorite makwe den. hehehe. okay sila tengok gambar The New Myvi kat bawah ni.
source:www.perodua.com.my

lawa tak? mamang lawa kan? ayah aku pakai myvi. bagi aku yang baru 2,3 tahun bawak kereta ni, memang sedap la kalau drive myvi. dia tak bagi banyak masalah macam kereta local yang lain. aku ni tak la tahu sangat pasal spesifikasi kereta ni. tapi kalau setakat nak jalan-jalan, pergi kerja, pergi kuliah memang comel kot kereta ni. tak kesah la lelaki atau wanita. kalau aku dah kerja nanti, or kalau tiba2 Allah bagi rezeki duit selepok kat kat aku, maybe aku nak beli The new Myvi ni.. hehehe

source:www.perodua.com.my

 ni interior design dia. benda yang buat the new myvi ni lain dari myvi versi lama. antara faktor utama aku jatuh cinta kat kereta ni. mungkin position gear tu yang lain dari kereta local lain yang buat dia gempak bagi aku. sorrylah kalau ada kereta local lain yang macam ni. aku tak tahu. tapi smart, sleek n stylish. shukernyer.. shukernyerr.. muahahaha. okay, kepada siapa2 yang nak belanja aku kereta ni, mehla.. hahaha.. bajetnyewww.. macam la ada orang nak belanja kereta.

by the way, hari tu rio ferdinand ada buat contest thru twitter dia tau. dia nak bagi mini cooper kat follower dia. perhhh!! memang gila lah punya kaya. aku pun ada gak join. mana tau rezeki aku. insha Allah. haha. tapi dah ada pemenang ke? kalau belum, doakan aku dapat okay? 

nah, more info about The New Myvi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...