About Me

My photo
simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Sunday, March 20, 2011

jom kita jadi jaguh rogol:Rape-axe

tajuk kemain lagi kan. lama dah tak blogging sebab malas. aku lebih enak melayan tumblr sebab aku suka main reblog je. tengah syok reblog tiba-tiba terjumpa satu benda yang sangat bagus. apa dia? tu dia. ni bukan kondom untuk lelaki tapi untuk perempuan.

apa fungsi benda ni? bukan untuk perancangan keluarga tapi benda ni digunakan sebagai benteng terakhir jika anda dirogol leh jaguh rogol yang merogol anda. haha. tu dia. benda ni direka oleh Sonnete Ehlers, seorang wanita dari afrika selatan yang sering merawat wanita yang dirogol di negara tu.

meh aku explain, kalau perogol memasukkan zakar nya ke dalam kemaluan wanita itu, zakar nya akan berdarah dan terluka. "kondom" ni akan melekat kat zakar nya dan hanya akan dapat dicabut melalui pembedahan! peeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhh!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...