About Me

My photo
simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Tuesday, February 1, 2011

konspirasi bising sangat.diam.

orang selalu cakap kat aku," makanla banyak lagi, barulah berisi sikit.ko tu kurus sangat la." haha. siapa tak tersentap bai? kalau tak tersentap tu kau memang bukan manusia kot. sebab ko tak ada hati dan perasaan. haha. kadang-kadang aku jawab terus. kadang-kadang tak. aku jawab bila ada makanan depan aku. masa tu la aku menjawab. aku lahap macam singa. macam harimau mahupun cheetah. lalu mereka pun menjadi beruk yang terkejut. wah, kasar bahasa. nak lebih manis? hmm, lalu mereka terkejut beruk. ambik!

namun, manusia memang tamak, lantas timbul persoalan yang baru. yang berbunyi, "mungkin ko kena tido banyak-banyak. barulah chubby sikit". okay2, aku memang hidup untuk puaskan kau kot. aku ikut apa kau cakap okay. ahaha. jadi, sekarang aku nak tido. aku dah muak nak online sampai subuh. nanti ada eyebag, tak cantek pula. kann?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...