About Me

simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Tuesday, January 18, 2011

mengaji

hari ni dah lapanbelas haribulan satu 2011. serius. aku rasa semester 2 ni macam pendek gila lah.  believe it or not, duapulohlima april ni aku final exam. perghh. cuak sumpah! dahla aku kena dapat result yang betol-betol horsepower untuk semester ni baru la aku layak masuk fakulti kejuruteraan. tapi, 

dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, 
demi membalas jasa mak ngan ayah, 
demi merealisasikan harapan kakak-kakak dan abang-abang aku serta abang ipar baru aku, 
aku akan berusaha sunggoh-sunggoh dan fokus gila-gila. 
4 bulan je pon. 4 bulan yang keras. 
lepas tu cuti puas-puas kat rumah!

duapulohtujoh januari ni mathematics test1.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...