About Me

My photo
simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Friday, November 5, 2010

aku pun nak berjiwang.




masa saya mula-mula mengorat awak dulu, saya ada kata awak ni macam playgirl. masa tu saya main-main je lah. saya nak kasi awak perasan sikit. tapi tak sangka awak simpan kata-kata saya tu. sedangkan dari mata saya, awak la wanita yang paling lemah lembut saya pernah jumpa. awak penyayang. pemalu. memang itu yang jadi idaman saya.
saya menyesal sebab awak selalu kata awak jahat kat saya. kadang-kadang awak buat jahat kat saya tapi awak jujur kat saya. awak mengaku awak ada buat salah kat saya. tapi awak tak tahu saya lagi banyak buat salah kat belakang awak. awak tolong la jangan asyik salahkan awak sendiri. saya tak sanggup nak tengok. maafkan saya kay.

mungkin kita belum biasa berjauhan. dulu masa saya ada dekat dengan awak kita tak tengok orang lain. saya dok skodeng awak. dan saya rasa awak pun skodeng saya. haha. perasan. tapi kita tahu benda ni kan. benda tak elok selalu jadi bila kita mula berjauhan. waktu sebulan terakhir kita hidup bersama di mrsm, saya sepatutnya menghargai masa tu. tapi saya abaikan awak. mungkin sebab tu awak ingat saya tak sayang kat awak lagi. saya menyesal sekali lagi. sigh.

tapi saya nak awak tahu, saya tetap gila kat awak sorang. saya tak pernah berniat nak tinggalkan awak sebab saya pernah try bayangkan hidup tanpa awak. memang perit. biarpun saya buang semua gambar awak, remove awak dari facebook saya, awak tetap segar dalam memori saya. saya taknak jadi orang gila. saya tak nak masuk hospital gila.
mungkin awak tak percaya tapi sayangnya saya kat awak memang sampai ke tahap macam tu. apa yang saya dapat buat sekarang cuma bersabar dan bersabar. saya selalu berdoa semoga cinta kita tetap suci dan akan mempunyai kesudahan yang baik. Amin.





9 comments:

Lya_lyanna said...

cute...=) ingat pa bnda ko pnah pdah ngan aku n valen...?

fabio paro said...

ingat.. dekat kerusi tepi padang waktu malam.. hehe.. thanx 4 reading lya.. : )

yazidalgresh said...

pa kau padah ngan lya n daph? ko ada padah ngan aku x?

fabio paro said...

ee.. xda ko minat hal jiwang2 eyh.. haha

Lya_lyanna said...

bkn daph la jeedd...valen...adala bie ow??
ngahaha..rhsia wnita..yeh

fabio paro said...

ceet. rahsia wanita indah.. haha..

~nashrulez~ said...

hahahahhaa...sial...jiwang..gelik..

fabio paro said...

aku pernah baca meses jiwang nas. ahaha

Lya_lyanna said...

aiseh nas...eksen ko yaaa......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...