About Me

My photo
simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Friday, March 4, 2011

lori nescafe

pakcik yang tukang bagi air milo/nescafe tu dah lama aku kenali. dari sekolah rendah sampai sekarang asyik dia yang dok huloq air milo/nescafe. tapi hari ni aku benci dia. sebab minum air dia bagi, aku tak dapat tidor before solat jumaat. petang ni ada lab kimia yang sangat menjengkelkan aku. dammit.

mcflurry oreo.

gurauan dianggap serius. aku sudah hampir lena di tilam lembut. tiba2,rasanya sangat manis. di saat itu aku terima dengan kesima. mimpi mungkin. tapi bukan! aku harus belajar terima hakikat. COMEL!

Wednesday, March 2, 2011

aku tak boleh derma darah. :(

tadi tergerak jugak hati aku nak pergi ke kampus barat nun. nak derma darah kat sana. diorang buat kempen. aku pun nak juga tahu apa jenis darah aku sebab aku belum tahu lagi darah jenis apa ntah kat dalam badan ni. tapi before aku pegi, aku tanya mak. mak aku kata jangan. so, muktamad. kalau mak aku dah bagi keputusan, aku takkan bantah.

coming soon.

cerita tentang kami. a-team. adakah kami survive di kejohanan futsal unimas? tunggu. :)
A-team's properties.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...