About Me

My photo
simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Saturday, August 13, 2011

mak

Waktu sembang2 dengan family members, kitorang sembang la pasal bazaar Ramadhan kat betong ni yang tak berapa menyelerakan. makanan yang dijual
  • biasa2 sahaja. tak ada yang special macam hari biasa
  • tak sedap
  • orang yang jual mkanan pun tak banyak, agak2 dalam 20 gerai je.
  • tu je la kot. hua2
so, haritu aku komplen la kat mak. aku kata tak ada ayam percik. memang mengidam ni bai. kalau terkenang mesti terlioq sampai basah. haha

tiba-tiba hari ni mak masak ayam percik. this happened beyond my expectations! semua benda mak aku boleh masak beb. memang aku meremang bulu roma la bila tengok ayam percik sedang menggelegak kepanasan dalam kuali tadi.

waktu berbuka tadi aku bantai ayam je. until now the taste of the ayam percik still lingers on my tastebud. 
see you again ayam percik. lepas taraweh ok?? =D


look ak that! 

tq mak. nang pande mak masak. sayang mak eh! :)


2 comments:

Hazie HazeLL said...

kMk m0k jUAk.. mIntA... :)

ciK LyndaWawa igUana said...

wah...awal juak kitak berblog owh...selamat berpuasa=]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...