About Me

My photo
simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Monday, August 15, 2011

cerita awal pagi

 

asalamualaikum.

ada dua options:
  • sembahyang subuh lepas sahur
  • sembahyang subuh lepas tido lepas sahur.
sejak dah start keja ni aku selalu pilih option ke-2. lepas sahur aku taknak lengah-lengah. dengan perut yang separa kenyang, biasanya aku terus tersembam layu di slumberland itu. empuk, lembut, hangat, memang layak untuk badan bertulang seperti aku menikmatinya.haha.

tiap-tiap hari jugak ayah yang kejut aku. bunyi alarm tu tak jadi ape dah kat aku. abang aku pulak yang bangun lepas tu maki-maki aku. hahaha.

sesungguhnya aku malas. tapi kena jugak buat. ini tanggungjawab orang bagi. amanah dari Allah. semoga aku tabah sehingga penghujung karier ini. haha




2 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

jaik ati lok...komen ya.....1 org gago.hahahaha

Al Farabie Ropa said...

jaik ow? hahaha.. sila lah gago2 selalu.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...