About Me

simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Monday, June 20, 2011

Kejohanan Futsal Pelajar UNIMAS 2011: A-team vs Ben10 FC



Alhamdulillah. ada jugak masa aku nak tulih. aku ni malas nak buat intro so we straight forward la kayh.

ketakutan kami terhadap sistem kalah mati sedikit sangat menolong doh. ye lah, sapa nak kalah kan? so, setiap match yang dihadapi kitorang main mati-matian tapi tak la sampai mati. haha. 

unfortunately, 1st match lagi dah jumpa team ben-10, team asasi jugak. nak tak nak kena jugak lawan doe. tapi macam salah aku je sebab terpaksa lawan diorang awal2.
kenapa?

masa cabut undi tu, team diorang tak hantar wakil. so, waktu cabut undi team diorang, aku wakil la tolong cabutkan. malang sekali! masa aku bukak kertas undi tu, diorang dapat match nombor  1. lawan team aku! argghhh..

aku rasa bersalah sangat2 sampai sekarang sebab team diorang power dan boleh pegi jauh. tapi macam aku cakap tadi, ni kalah mati. so, salah satu terpaksa keluar kalau kalah. kalau ada dari ben-10 yang baca ni, aku mintak maaf okay. ni semua salah tangan aku yang mencabut undi.. huk huk huk.. :(

A-team:hitam, ben10:biru





bagi aku secara personal, match ni la paling tough sebab agak susah nak lawan kawan sendiri.tu sendiri faham la.

After all, I think A-Team menang 1st match by chance. thanks for the memorable game, ben 10! 

to be continued..

untuk mengenali players, sila klik a-team

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...