About Me

My photo
simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Sunday, November 7, 2010

MALAYSIA: Guangzhou 2010. bawalah tuah wahai jersi baru.


jersi baru pasukan Malaysia.

jersi baru! style lah. nampak simple. orang kata simplicity is the best. so harap pasukan Malaysia boleh kasi gegar itu China. kasi pecah la itu tembok besar China. ho yeah. baju baru ni. jangan la kasi Malu orang kat Malaysia kayh. Thailand pun pakai cap ayam tapi boleh menang 6-0. orang Malaysia mesti boleh buat lagi gempak la!

Malaysia akan main esok lawan kyrgystan. lepas tu, akan jumpa Jepun dan tuan rumah, China. jadi, aku rasa tak boleh nak mengharap sangat sebab ni kira kumpulan maut. tapi tak pa, kita tetap bagi sokongan kat negara kita. jangan kutuk lah kalau kalah. biasalah tu. adat bertanding. kan??

ni aku nak bagi prediction sikit:

MALAYSIA vs kyrgyzstan(tepakse aku google nak tengok spelling die.. haha)

ni boleh menang kot. sebab negara ni tak femes dan aku rasa tak kuat kot. boleh la menang. tapi bak kata k.rajagobal. eh, rajagobal ke rajagopal??? dia kata kita tak tahu corak lawan so kita akan main ikut rentak kita.haa.. tu dia. aku pun tak tau macam mana tuh. tapi tengok la esok. tv 820++. ade la tu.


MALAYSIA vs Japan

alah. korang sendiri tau Jepun ni kuasa besar kat asia. faham-faham lahhhh

MALAYSIA vs China

yang ni lagilah. tuan rumah. apa aku nak cakap???
berdoa je lah! AMIN.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...