About Me

My photo
simply ebi. be yourself but don't be selfish.

Friday, September 3, 2010

Kerana anda sengaja berada di sekeliling saya









Maaf..





sorry..




kerana saya ditakdirkan untuk jadi manusia biasa sahaja.. tidak ada yang istimewa dan tidak mungkin sempurna.. kan?? kepada anda yang setia sampai ke perkataan INI, saya nak mintak maaf zahir dan batin kalau saya melakukan perkara yang berikut:


untuk lelaki yang berumur 18 tahun dan berada di unimas



sengaja tak bagi salam kalau terjumpa.


sengaja tak senyum.alah, aku senyum tak manis..


sengaja hacked facebook anda.
:D

sengaja tersepak kaki anda waktu main bola atau futsal.. mak aih, macamana tu..


sengaja sepak bola masuk dalam gol.


sengaja bagi bola masuk celah kangkang ko. ole!


sengaja tak bagi anda pinjam motor.
jimat minyak oi

sengaja tak bagi awak duit. saya bukan orang kaya.


sengaja mengumpat anda. silap.


sengaja memekak, menyanyi atau memainkan gitar hingga anda rasa nak jadi macam adlin aman ramli!


sengaja pakai selipar mandi anda. tak hantar balik lak lepas tu.


sengaja masuk bilik anda tanpa mengetuk pintu.


sengaja buat anda rasa sakit hati.

sengaja malas nak fikir lagi kesalahan saya yang lain sebab saya
awal-awal dah cakap saya juga manusia kan. alah, manusia kan sama sahaja semuanya. semua suka buat salah secara sengaja. kalau buat salah tak sengaja, saya rasa tak perlu mintak maaf lah. sebab itu maknanya saya dah ditakdirkan untuk buat salah kan? memang tak boleh lari dah. sori k. ha! tanpa disengajakan perkataan sori tu tertaip dengan sendirinya dan dibiarkan sahaja di situ. heeeee..

esok saya nak balik kampung.



kampung saya kat betong.. :))

lepas kuliah saya balik dengan makcik, pakcik, abang saya dan sepupu saya naik ipsum.. semoga selamat sampai ke rumah.. insya Allah...







harap-harap aku tak ditangkap polis lagi sebab main mercun.. hahaha

4 comments:

Luctensity said...

sengaja merogol patung anda.

sengaja tidur di katil anda.

duak ya kau lupak

fabio paro said...

dear luq,

seriously i dont know how i slept on your bed. I opened my eyes and suddenly I saw sam was online at my desk( I thought it was my desk). but in fact i was walking in my sleep!!!

Luctensity said...

ku x kesah tp yalah, ku pun heran gne kau da di sia. haha

fabio paro said...

bjalan waktu tido ku doe.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...